Pas më shumë se gjysmë dekade planifikimi, ka filluar puna për tunelin më të gjatë në botë. Duke u vendosur 40 metra poshtë detit Baltik, tuneli Fehmarnbelt do të lidhë Danimarkën dhe Gjermaninë, duke ulur kohën e udhëtimit kur të hapet në 2029.
Tuneli 18 kilometra është një nga projektet më të mëdha të infrastrukturës në Evropë, me një buxhet ndërtimi prej më shumë se 7 miliardë euro.
Ai do të ndërtohet përgjatë Rripit të Fehmarn, një pikë tranziti midis ishullit Fehmarn të Gjermanisë dhe ishullit Lolland të Danimarkës dhe është projektuar si një alternativë ndaj shërbimit aktual të trageteve nga Rødby dhe Puttgarden, i cili mbart miliona pasagjerë çdo vit. Aty ku ky kalim zgjat 45 minuta me traget, duhen vetëm 7 minuta me tren dhe 10 minuta me makinë.
“Sot ka shumë njerëz që fluturojnë midis dy qyteteve, por në të ardhmen do të ishte më mirë të përdorej vetëm treni”, shtoi ai.
Udhëtimi me të njëjtin autobus do të zgjasë rreth një orë më shpejt se sot, duke marrë parasysh kohën e kursyer duke mos hipur në traget.
Foto ajrore e Fehmarnbelt, e marrë nga pala gjermane, në majë të Fehmarn.
Përveç përfitimeve për trenat dhe autobusët, tuneli do të ketë një ndikim pozitiv në kamionët dhe hekurudhën e lehtë, pasi krijon një rrugë tokësore midis Suedisë dhe Evropës Qendrore që do të jetë 160 km më e shkurtër se sot.
Në këtë kohë, trafiku midis Gadishullit Skandinav dhe Gjermanisë përmes Danimarkës mund të marrë tragetin nëpër Fehmarnbelt ose rrugën më të gjatë mbi urën midis Zelandës së Re, Funen dhe Gadishullit Jutland.