Për 70 vitet e fundit amerikanët kanë ndjekur emisionet “Talk Show” gjatë mbrëmjeve ku yjet e Hollivudit, deri te presidentët e vendit janë ulur përballë drejtuesve të këtyre emisioneve.
Johnny Carson ishte mjeshtër i formës për një shtrirje 30-vjeçare si prezantues i The Tonight Show nga viti 1962, përpara se David Letterman dhe Jay Leno të merrnin pushtetin në vitet 1990, duke tërhequr audiencë të madhe me një kombinim të sharmit të lehtë, skeçeve komedi dhe muzikantëve të ftuar.
Sidoqoftë, epoka e emisioneve të tilla mund të përfundojë, pasi greva e shkrimtarëve të Hollivudit kërcënon të vendosë gozhdën e fundit në arkivolin e një formati që tashmë po lufton me zvogëlimin e numrit të shikuesve.
Tre shfaqjet e mëdha të bisedave, të organizuara nga Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel dhe Stephen Colbert, janë hequr nga transmetimi falë largimit dhe rrjetet e tyre kanë transmetuar përsëritje. “Talk show” i prezantuar nga James Corden, i cili u largua javën e kaluar pas tetë vitesh në CBS, është zëvendësuar me programe të tjera.
Besohet gjerësisht se në rast të një greve të zgjatur, ajo që mbetet nga audienca e programeve mund të humbasë interesin dhe emisionet e kësaj natyre mund të kthehen në histori.
Bill Carter, një gazetar veteran dhe autor i librit The Late Shift: Letterman, Leno, and the Network Battle for the Night, tha se formati ishte nën “kërcënim serioz”. Ai vuri në dukje se gjatë një greve të shkrimtarëve në 2007-08, e cila zgjati 100 ditë, këto emisione u konsideruan në rrezik, megjithëse ishin në gjendje shumë më të mirë se sot.
“Një grevë vërtet e qëndrueshme shkakton një kërcënim të madh,” tha ai. “Dhe ideja se ata në thelb mund të largohen për tre muaj ose diçka e tillë, mund të djegë gjithçka që ka mbetur nga audienca që dëshiron t’i shohë ata çdo natë. Është një rrezik i madh.”
Stephen Galloway, ish-redaktori ekzekutiv i Hollywood Reporter dhe dekani i shkollës së filmit të Universitetit Chapman, tha: “Kjo është një pikë kthese. Të gjithë prezantuesit e mëdhenj kanë audiencë në rënie. Dhe teksa kalojnë në repriza, ose kur largohen plotësisht nga transmetimi, audienca zhduket.
Shfaqjet e natës vonë janë të shtrenjta për t’u prodhuar dhe një magji e gjatë jashtë transmetimit mund t’i bëjë drejtuesit të mendojnë nëse ato ofrojnë rikthim të investimit të tyre. Kimmel raportohet se fiton 15 milionë dollarë në vit për të zhvilluar Jimmy Kimmel Live, ndërsa Fallon dhe Colbert marrin paga të ngjashme për The Tonight Show dhe The Late Show.
Të tre programet punësojnë ekipe të konsiderueshme shkrimi, duke shtuar koston e prodhimit dhe duke i lënë drejtuesit pa alternativë veçse të dorëzohen gjatë grevës nga Shoqata e Shkrimtarëve të Amerikës. Sindikata urdhëroi një largim me radhë me studiot e Hollivudit për shkak të pagesës. Shifrat e shikimit sugjerojnë se shfaqjet nuk do të mungojnë. Colbert tërhoqi mesatarisht 2.1 milion shikues në vitin 2022 sipas Fox News, dhe Fallon mesatarisht 1.4 milion, pak më poshtë se 1.5 milion e Kimmel.
Në vitin 2006, Leno kishte një mesatare prej 5.7 milionë shikuesish çdo natë për The Tonight Show. Nata e vonë nuk është e vetmja për të ndjerë efektet e grevës së shkrimtarëve dhe Hollivudi është i përgatitur për turbulenca derisa mosmarrëveshja të zgjidhet.
Largimi filloi të martën pasi shoqëria tha se Aleanca e Prodhuesve të Filmave dhe Televizionit, e cila përfaqëson Netflix, Warner Bros dhe Disney, nuk kishte arritur të bënte një ofertë të pranueshme.
Deri më tani, kompanitë e prodhimit kanë qenë të gëzuara në lidhje me përballimin e grevës. Spin-off i Game of Thrones House of the Dragon do të vazhdojë xhirimet në Mbretërinë e Bashkuar dhe një burim i tha Variety se skenarët kishin përfunduar për disa kohë dhe prodhimi nuk duhet të ndikohet.
Megjithatë, ka disa skepticizëm mbi këtë pretendim. Shkrimtarët kanë theksuar se shfaqjet zakonisht kërkojnë rishkrime në mes të prodhimit, një praktikë që do të ndalohet përderisa greva vazhdon. Gjatë daljes 100-ditore të 2007-08, shikuesit raportuan një rënie të dukshme të cilësisë në disa nga shfaqjet e tyre të preferuara, duke përfshirë Heroes dhe të Friday Night Lights.
Këtë herë, tha Galloway, do të duhen shumë muaj përpara se shikuesit të vërejnë një ndryshim, sepse studiot kanë grumbulluar skenarë dhe kanë një përmbajtje ku mund të mbështeten. Ai gjithashtu nuk beson se greva do të rezultojë në një rritje të popullaritetit të “reality shows”, siç ndodhi në vitin 2007. “Unë nuk mendoj se do ta shohim atë shpërthim sepse kulmi u arrit”, tha ai.
“Shumë do të varet nga sa do të zgjasë greva. Nëse greva është një javë, vështirë se do të ketë ndonjë ndikim, nëse është një muaj do të ketë pak, por nëse është gjashtë muaj ose një vit, do të ketë një ndikim vërtet shkatërrues.