Festat e fundvitit, pavarësisht nga sfidat ekonomike dhe ndryshimeve në sjelljet e konsumatorëve, vazhdojnë të mbeten një periudhë ku shqiptarët janë të prirur të shpenzojnë më shumë për të ruajtur traditat dhe atmosferën festive. Ky sezon krijon një kombinim të traditave të njohura dhe të trendeve të reja duke gjallëruar aktivitetin ekonomik dhe duke nxitur blerje në disa kategori specifike.
Përtej blerjeve të zakonshme si veshje, dekorime dhe ushqime të posaçme, vihet re një interes gjithnjë në rritje për produkte teknologjike dhe artikuj unikë, që krijojnë një përvojë të veçantë për festat. Një tjetër prirje është rritja e kërkesës për edicione të limituara dhe dekorime që sjellin ndjesinë e ekskluzivitetit, si pemët e Krishtlindjeve, të cilat mund të jenë artificiale ose natyrale, dhe aksesorët shoqërues; apo produkte si Advent Kalendar.
Në të njëjtën kohë, nuk është njësoj për të gjitha shtresat e shoqërisë. Inflacioni dhe kostot në rritje kanë ndikuar te buxhetet festive të shumë familjeve duke sjellë kufizime në shpenzime dhe një qasje më të kujdesshme ndaj prioriteteve. Për disa, kjo periudhë mbetet e ngarkuar me sakrifica, ndërsa për të tjerë, është një mundësi për të investuar në produkte cilësore, ose për të përjetuar momente të veçanta.