Fehmarn Belt ose tuneli i Brezit të Fehmarnit është një tunel i zhytur në ujë, në ndërtim e sipër, i cili do të lidhë ishullin danez të Lolland me ishullin gjerman të Fehmarn, duke kaluar 18 kilometrat e detit Belëide.
Ai do të sigurojë një lidhje të drejtpërdrejtë midis Gjermanisë veriore dhe Lolland-it, dhe prej andej në ishullin danez, duke u bërë tuneli rrugor dhe hekurudhor më i gjatë në botë. Tuneli do të jetë një lidhje kryesore midis Europës Qendrore dhe Skandinavisë.
Ai do të shkurtojë kohën e udhëtimit midis Lolland dhe Fehmarn nga 45 minuta me traget, duke përjashtuar kohën e pritjes dhe hipjes, në 10 minuta me makinë dhe shtatë minuta me tren. Linja hekurudhore e elektrizuar me shpejtësi të lartë do të jetë në gjendje të arrijë 200 km/h.
Kostoja e projektit fillimisht u vlerësua në 5.5 miliardë euro. Deri në vitin 2010, kur Danimarka dhe Gjermania nënshkruan traktatin për ndërtimin e urës, kjo shifër ishte rritur në 7.4 miliardë euro. Tuneli do të financohet nga Danimarka, e cila do të mbledhë një tarifë nga vendkalimi. Gjermania do të paguajë 800 milionë euro të tjera për të lidhur vendkalimin me rrjetin e saj të autostradave.
Tuneli do të zëvendësojë një shërbim traget shumë të përdorur, nga Rødby dhe Puttgarden, aktualisht i operuar nga Scandlines, një rrugë e njohur në gjermanisht si Vogelfluglinie dhe në daneze si Fugleflugtslinjen.
Tuneli përbëhet nga 79 elementë standardë me gjatësi 217 metra në një dizajn të ngjashëm me kanalin e Drogdenit, me dy tuba rrugore, një tub emergjence dhe dy tuba hekurudhor. Për më tepër, ka dhjetë elementë shërbimi me një gjatësi prej 85.7 metrash, por më të gjerë dhe më të lartë me hapësirë për të vendosur pajisjet teknike.