Deputeti i Partisë së Lirisë, Petrit Vasili, me anë të një postimi në rrjetin e tij social ‘Facebook’, ka njoftuar se i është drejtuar me një letër qeverisë, për Portin e Durrësit, projektin e të cilit kjo forcë politike e quan aferë.
Vasili ka publikuar dokumentin, ndërsa thekson se qeveria po përpiqet që të rrëmbejë një nga asetet strategjike. Vasili kërkon informacion nga qeveria, ndërsa thekson i vendosur se asnjë centimetër i Portit nuk do të lejohet të grabitet nga mafia qeveritare.
Në letër, Vasili shtron disa pyetje për qeverinë, ku ndër të tjera kërkon informacion nëse është dhënë statusi i investitorit strategjik dhe nëse po, kujt kompanie i është dhenë.
Po ashtu, Vasili kërkon nga qeveria që t’i vërë në dispozicion komunikimin zyrtare me Bashkimin Europian për këtë projekt.
POSTIMI I PETRIT VASILIT
Letër zyrtare Qeverisë për aferën e Portit të Durrësit!
Qeveria në mënyrë të fshehtë dhe pa asnjë trasparencë po përpiqet të rrëmbejë, një aset strategjik të një rëndësie të jashtëzakonshme kombëtare si Porti i Durrësit.
Si Deputet i Kuvendit të Shqipërisë i jam drejtuar Qeverisë me kërkesë zyrtare për informacion.
Asnjë cm i Portit nuk do të lejohet kurrë të grabitet nga mafia qeveritare.
Ja pyetjet drejtuar Qeverisë në kërkesën time zyrtare:
-A është dhënë statusi i investitorit strategjik?
-Nëse po, cilës kompanie i është dhënë ky status?
-Jeni shprehur publikisht se investitori do të jetë “Emaar Group” ndërkohë në memorandumin e firmosur nuk përmendet gjëkundi “Emaar Group” ?
-Analiza financiare si detyrim ligjor për marrjen e statusit të investitorit strategjik nga cila kompani është paraqitur?
-A parashikohet, që ashtu sikurse në rastin e inceneratorëve prona publike të mund të lihet kolateral në Bankat Shqiptare apo të huaja në funksion të marrjes së kredive nga kompanitë e përfshira në memorandum?
-Cilat janë masat garantuese që Porti i Durrësit të mos sekuestrohet nga Bankat vendase apo të huaja për shkak të problemeve eventuale të kompanive huamarrëse?
-Investimi detyron spostimin e Portit Tregtar aktual, cilat janë masat e marra që Dogana të funksionojë normalisht dhe kjo të mos ndikojë negativisht në realizimin e të ardhurave që lidhen me biznesin ashtu dhe për Buxhetin e Shtetit?
-Cila është kosto e Portit të ri tregtar dhe sa është kohëzgjatja e realizimit të ndërtimit të këtij porti?
-Në këtë periudhë të ndërmjetme pra të fillimit të ndërtimit të portit turistik nga njëra anë dhe Portit tregtare nga ana tjetër, ku do jetë vendodhja e funksionimit të Doganës portuale Durrës?
-Ndërtimi i Portit të ri tregtar do të realizohet me fonde të buxhetit apo do kërkohet një tjetër borxh?
-Cili është qëndrimi zyrtar i institucioneve të Bashkimit Evropian për këtë projekt?
-Kërkojmë nga ju të na vihet në dispozicion i gjithë komunikimi zyrtare me Bashkimin Europian për këtë projekt.