Në Spanjë vapa dhe çmimet e larta të energjisë kanë shkaktuar ndër të tjera mungesa të kubeve të akullit. Supermarketet vendosin kufizime në sasitë që çdo klient mund të blejë dhe bareve u mungojnë kubat e akullit për pijet që ata shërbejnë. Zinxhiri i supermarketeve Mercadona ka kufizuar shitjet e akullit në pesë thasë për klient. Një zinxhir tjetër, Consum, lejon vetëm dy.
Në fillim të vitit, prodhuesit e akullit ulën prodhimin mes rritjes së faturave të energjisë elektrike dhe pasigurisë (për shkak të Covid-19) për nivelet e kërkesës gjatë muajve të verës.
Por me rimëkëmbjen e turizmit, duke iu afruar niveleve para pandemisë, dhe kjo verë është një nga më të nxehtat në historinë e Spanjës, kompanitë e përfshira në prodhimin dhe shpërndarjen e kubeve të akullit po vrapojnë dhe dështojnë. Temperaturat e larta të kombinuara me lehtësimin e kufizimeve anti-pandemike kanë rritur kërkesën.
Ricardo Blasco, pronar i një prej fabrikave më të vjetra të akullit në Madrid, Blasco Ice, thotë se faturat e energjisë elektrike janë rritur me 50-60% që nga fillimi i vitit dhe kanë vonuar fillimin e prodhimit të këtij viti (filloi në maj në vend të marsit. ) për të kompensuar pjesërisht koston e rritur.
Fabrika e tij tani funksionon 24 orë, shtatë ditë në javë. Basco shpjegon se ai nuk mund të rrisë prodhimin e tij dhe po humbet gjumin nga shqetësimi se klientët e tij do të jenë të pakënaqur.
“Është e vështirë kur nuk mund t’i kënaqësh të gjithëve, edhe sikur të duash”, thotë ai dhe siguron “Vërtet po bëjmë më të mirën”.
Ndërkohë, në shumë supermarkete konsumatorët janë përballë ngrirësve të zbrazët ku prisnin të gjenin thasë me kuba akulli. Shumica i drejtohen pikave të karburantit dhe dyqaneve ushqimore të lagjeve në kërkim të furnizimeve.
Merthentes Nieto, pronare e një lokali në Madrid, shpjegon se po përballet me një problem serioz për shkak të mungesave.
“Nëse kjo vazhdon, ne do ta kemi të vështirë ta mbajmë dyqanin hapur,” i tha ai Reuters, duke shërbyer një mojito.