Amazon
Kjo faqe e famshme e dedikuar për shitjen në internet ka dashur të ndryshojë disa herë emblemën e saj, sepse fillimisht shiteshin vetëm libra dhe pak nga pak po zgjerohej. Nëse i kushtojmë vëmendje logos, ajo fillon me “A” dhe përfundon me “Z” që tregon se në Amazon mund të gjeni gjithçka. Nga ana tjetër, nëse shikoni nga afër shigjetën e përkulur, do të vëreni se ajo pasqyron buzëqeshjen e klientëve të kënaqur.
Hyundai Po, ne e dimë se duket si një H e thjeshtë, por logo e vërtetë simbolizon dy burra shtrëngimi i duarve; shitësi-klienti. E bukur, e?
NBC
Logoja e këtij rrjeti të famshëm televiziv ka pësuar shumë ndryshime. Nëse ju i kushtoni vëmendje, forma e tyre shumëngjyrëshe që përfaqësojnë një pallua dhe sqep duke treguar në të djathtë, që do të thotë se kjo kompani është gjithmonë duke lëvizur përpara.
Adidas Logoja e Adidas ishte me të vërtetë një aksident. Krijuesit vënë 3 rreshta mbi fjalën vetëm si një pyetje estetike, megjithatë, me kalimin e kohës ata i atribuan malin si një simbol të markës. Supozohet se në qoftë se ju mbani këto këpucë të famshme tenisi ju do të jeni në gjendje të ngjitni të gjitha malet që kalojnë rrugën tuaj.
McDonalds
Dhe për të mbyllur me një lulëzim, do të flasim për kompaninë më të famshme të ushqimit në botë dhe logon e saj misterioze. Ka nga ata që thonë se letra “M” përfaqëson vetëm emrin e themeluesit të saj, të tjerë thonë se ata janë dy patate të skuqura të palosshme, por, shumë thonë se ajo ka të bëjë me gjinjtë e një gruaje./Meganews