Nga Erion Braçe
Rruga e Arbrit, ditë e natë.
Fjalë e dhënë, fjalë e mbajtur.
48 kilometra të 54 kilometrave të kontraktuara, u hapën sot.
Deri në prill 2022 gjithçka do ketë mbaruar dhe do i jepet qytetarëve, ekonomisë kombëtare.
Nuk eshte thjesht një rrugë;
Duket qartë që është inxhinieri, ekonomi, liri, bukuri!
Kur ndertimi i kesaj rruge po arrin ne fund, dua ti them disa fjale;
E para, ishte vendim i drejte e shpetues, heqja dore nga nje borxh i madh kinez, detyrime plus prej tij, per ndertimin e kesaj rruge;
E dyta, ishte vendim i drejte e i suksesshem, ndertimi dhe mirembajtja e kesaj rruge permes partneritetit publik privat; eshte rasti kur nje instrument i tille ekonomik perdoret ne permbushje te nje interesi publik, ne sherbim te nje shumice qytetaresh e jo ne favor te nje kontraktori;
E treta, kompanite shqiptare jane rritur e maturuar per te ndertuar e mirembajtur vepra te medha infrastrukturore; GJOKA CONSTRUCTION deshmoi se nje kompani shqiptare mundet, ka burimet njerezore, profesionale, inxhinierike, teknologjike, per te ndertuar nje veper te tille, dy ura ne lartesi mbi 155 metra, kater tunele ne radhe;
Tregu eshte i hapur doemos, por kompanite shqiptare meritojne besim dhe gare te drejte per kontrata te medha ne kete vend e jo vetem;
E pesta, tani duhet te fitojme sfiden pertej rruges, ti japim Dibres permes saj ekonomine qe meriton, bujqesore, blegtorale, turistike, nje treg thuajse natyral vetem dy ore larg prej Tiranes, Durresit etj.
Deri ketu, nje bravo ministres @belindaballuku dhe njerezve qe ajo drejton per ti shkuar vepres deri ne fund.
Kompanise Gjoka gjithashtu nje bravo; theu gjithe paragjykimin mbi nje kompani shqiptare per te cuar deri ne fund nje veper te tille.
Tani EKONOMINE e rruges sa me pare!