Artisti italo-shqiptar Alfred Mirashi, i njohur me emrin e artit Milot, do të marrë pjesë në ekspozitën e parë të Bienales Ndërkombëtare të Jinan, në provincën e Shandong, Kinë. Ekspozita do të inaugurohet në 12 Dhjetor 2020 dhe do të qëndrojë e hapur deri më 31 Mars 2021, duke ofruar për publikun, në dhomat e Muzeut të Artit Shandong dhe Muzeut të Artit Jinan, punimet e rreth njëqind artistëve nga mbi 20 vende. Propozimi i ekspozitës do të përqendrohet në temën – gjithashtu titullin e ekspozitës – “Fuqia e Harmonisë”, e cila i referohet një prej koncepteve kryesore të mendimit konfucian, atë të harmonisë, me qëllim promovimin e integrimit dhe dialogut midis kulturave të ndryshme , në veçanti ai i Kinës dhe Perëndimit, përmes artit bashkëkohor. Milot, po përgatitet të përfundojë skulpturën e madhe Çelësi i Montevergine, mbi 40 metra e lartë dhe e vendosur në rrethrrotullimin në daljen e autostradës Avellino Ovest, një vepër monumentale e porositur nga presidenti i Provincës së Avellino, Avv, Domenico Biancardi. Artisti Milot mirëpriti ftesën e kuratorëve kryesorë Fan Di’an, president i Shoqatës së Artistëve të Kinës dhe Akademisë Qendrore të Arteve të Bukura dhe Zhang Wang, president i Shoqatës së Artistëve Shandong dhe drejtor i Muzeut të Artit Shandong. Ai do të jetë i pranishëm në bienale me dy vepra pikturale të krijuara në 2017: Këndi Mesdhetar dhe Këndi oriental . Këto janë dy kanavacë të mëdha, me një strukturë diptiku: në një seksion dy fytyra antike të statujës janë portretizuar në plan të parë – njëra perëndimore, tjetra lindore -, seksioni tjetër është një vazhdim i përbërësve që veprojnë si sfond në të parën, me penelata intensive dhe forma gjeometrike me ngjyra të lehta, blu dhe bruz, duke alternuar me një okër të ngrohtë dhe portokalli. Gjithçka karakterizohet, gjerësisht, nga elementi kryesor i artistit: çelësi. Çelësat e vegjël, në fakt, grumbullojnë pikturat; në rastin e Këndit Mesdhetar, një i madh është pikturuar në anën e djathtë të diptikut. Siç shkroi Francesco Poli në 2003 duke iu referuar prodhimit piktor të Milotit “në fund, e tërë – citimet e artit klasik dhe piktura abstrakte – i referohet një dimensioni të vlerave, të kujtesës kulturore dhe të së tashmes”. “Çelësi” është kodi stilistik i Milotit, dhe përputhet në mënyrë të përkryer me qëllimin e Bienalës së Jinanit; çelësi i lakuar, në fakt, simbolizon mundësinë e dialogut, pranimin e diversitetit dhe mundësinë për t’u hapur me botën, tejkalimin e kufijve: gjithashtu dëshmi për përvojën e Alfred Mirashit, i cili emigroi nga Shqipëria në 1991 në Itali, ku ai ishte në gjendje të studionte në Akademinë e Arteve të Bukura Brera për t’u bërë një artist. Massimo Guastella theksoi se “çelësi”, një temë e njohur botërisht, është “shpikja e tij stilistike, e cila duhet të interpretohet si zgjidhja simbolike e integrimit shoqëror, kulturor, fetar dhe racor”. Ashtu si “çelësi” është mjeti i dobishëm për të nxitur një konfrontim midis popujve, ashtu edhe veprat e Milotit do të jenë mjeti për të simbolizuar takimin midis kulturës perëndimore dhe kulturës kineze. Marrëdhënia midis artistit dhe Kinës nuk është e re. Në 2016, në fakt, Milot, së bashku me Melsi Labi, kishin kuruar tashmë seksionin ndërkombëtar të Bienales VI të Fotografi në Jinan dhe me rastin e inaugurimit të së njëjtës ai u emërua profesor i Pikturës në Universitetin e Artit dhe Dizajnit Shandong, me një kontratë tre-vjeçare, ku ai dha disa orë mësimi pikture, skulpture dhe arti bashkëkohor.
Të fundit
Artisti italo-shqiptar Alfred Mirashi i ftuar në bienalen internacionale të Jinanit në Kinë
3 Mins Read
Postime te ngjashme
Add A Comment