Kompania ”Nike” anuloi marrëdhëniet me kompaninë me ”Amazon” pasi ky gjigant i veshjeve sportive i jep fund shitjes së drejtpërdrejtë të produkteve të tij binjakut të Jeff Bezos.
Vendimi është pjesë e rishikimit të strategjisë së shitjeve të ”Nike” dhe përfaqëson një shuplakë të rëndë në përpjekjet e ”Amazon” për të tunduar markat e mëdha për t’i bindur ata që të preferojnë platformën e saj për shitje.
Në programin pilot të nënshkruar në vitin 2017, ”Nike” kishte filluar shitjen e një serie të kufizuar të produkteve në ”Amazon” në këmbim të politikave më të rrepta kundër mashtrimeve dhe kufizimeve të shitjeve të paautorizuara.
”Vendimi i ‘Nike’ mund të ndikojë që markat e tjera të distancohen nga ‘Amazon’, por nuk është e qartë nëse do të japë efekt. ‘Nike’ ka forcën dhe hapësirën për të vendosur të ndahet nga gjiganti ‘Amazon’, një luks që markat e tjera nuk e kanë’’, theksuan analistët./