Gerti Shella, drejtues i Qendrës për Çështje të Informimit Publik, ka vendosur në dukje shërbimin e ngadaltë që zakonisht banka Intesa Sanpaolo i ofron qytetarëve.
Në një reagim të tij, ai kërkon që Banka e Shqipërisë të ndërmarrë masa penalizuese pasi ky subjekt vjedh kohën e qytetarëve duke i lënë të presin në radhë.
“Kam 1 orë tek Intesa në Bllok dhe nuk po më vjen rradha për kiamet…asnjë nuk lëviz nga sporteli dhe asnjë nuk hyn..Sistemi duket sikur është dizenjuar kastile që njeriu të urrejë njeriun…Banka e Shqipërisë rri e bën si sehir se si vidhet koha më keq se dikur në rradhën e vajgurit””, shkruan Shella.
Jo pak herë Banka Intesa Sanpaolo është kritikuar nga qytetarët për shërbimin e saj
