Close Menu
Tirana News AlbaniaTirana News Albania
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Politikë
    • Kronikë
    • Rajon&Bota
    • Ekonomi
  • Lifestyle
    • Shëndeti
    • ShowBiz
    • Horoskopi
    • Kulinari
  • OPED
  • Vendi Im
  • Gjurmë
  • Teknologji
  • Sporti
Facebook Instagram
  • Kontakt
  • Politikat e privatesise
Facebook Instagram
Tirana News AlbaniaTirana News Albania
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Politikë
    • Kronikë
    • Rajon&Bota
    • Ekonomi
  • Lifestyle
    • Shëndeti
    • ShowBiz
    • Horoskopi
    • Kulinari
  • OPED
  • Vendi Im
  • Gjurmë
  • Teknologji
  • Sporti
Abonohu
Tirana News AlbaniaTirana News Albania
Lajme

Ekspertët paralajmërojnë: Ja pse kjo pije është e tmerrshme për mëlçinë

10:54 / November 17, 20212 Mins Read
Facebook LinkedIn Email WhatsApp
800 0 6194cf9c0f82f
Share
Facebook LinkedIn Email WhatsApp

Mëlçia filtron substancat e dëmshme nga trupi dhe për këtë arsye është e nevojshme të kujdeseni për shëndetin e saj. Kur bëhet fjalë për dëmtimin e mëlçisë, zakonisht mendohet menjëherë për alkoolin, por hulumtimet kanë treguar se mëlçia ka shumë më tepër dëme se një pije tjetër, ndoshta më e njohur.

E zbulojnë ekspertët e shëndetësisë: Ja pse kjo pije është e tmerrshme për mëlçinëNdryshe nga alkooli për pijet e ëmbla të gazuara, nuk ka moshë minimale për konsum dhe këto janë pije që sipas hulumtimeve të reja shkaktojnë më shumë dëme në mëlçi.

Përfundimi është bërë nga ekspertët e shëndetësisë nga Universiteti Mjekësor i Bostonit dhe është publikuar në revistën “Clinical Gastroenterology and Hepatology”.

Ai u bazua në një pjesë të hulumtimit të kryer që nga viti 1948 në qytetin e Framingham, Massachusetts, si pjesë e të ashtuquajturit Studimi i Zemrës Framinghamm i cili që atëherë ka studiuar ndikimin e stilit të jetesës (si pirja e duhanit dhe dieta) në shëndet.

Në përfundimin e publikuar së fundmi, shkencëtarët theksojnë se pjesëmarrësit i kanë vëzhguar që nga viti 2002, me një moshë mesatare 48-63 vjeç. Pak më shumë se gjysma e pjesëmarrësve ishin gra.

Pjesëmarrësit raportuan se sa shpesh pinin pije të ëmbla të gazuara dhe ekspertët studiuan se sa i zakonshëm ishte mëlçia e dhjamosur. Mëlçia yndyrore jo-alkoolike mund të shkaktojë cirrozë të mëlçisë, por edhe probleme më beninje si zmadhimi i mëlçisë e cila nga ana tjetër shkakton dhimbje.

Mëlçia yndyrore mund të parandalohet duke eliminuar pijet me sheqer nga dieta. Konsumimi i shpeshtë konsiderohet të jetë gjithçka nga një ose më shumë herë në ditë deri në një e më shumë herë në javë.

Njerëzit të cilët herë pas here pinë pije të ëmbla, që do të thotë një herë në muaj ose më pak se një herë në javë, gjithashtu kishin pak më shumë yndyrë të akumuluar në mëlçi sesa njerëzit që nuk pinin pije të tilla, shkruan Eat This.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp

Postime te ngjashme

Kujdes me kolagjenin! Ja shenjat që tregojnë se lëkura po humbet elasticitetin…

16:32 / August 9, 2026

DW: Pagjumësia nga nxehtësia, problem serioz në Evropë

10:18 / August 6, 2026

Po merrni magnez? Ekspertët paralajmërojnë për ushqimet dhe pijet që mund të pengojnë përthithjen e tij

18:42 / August 5, 2026

Check-up dhe hemodializa, shërbimet koncesionare kalojnë te Operatori Publik

15:03 / August 5, 2026
Add A Comment
Leave A Reply Cancel Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2026 TiranaNews. Te gjitha te drejtat e rezervuara.
  • Kontakt
  • Politikat e privatesise

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.